15 Eylül 2011 Perşembe

Survivor South Pasific Episode 1:I Nteed Redemption özet ve strateji Rehberi

İlk yazımı yazmıştım 1 ay kadar önce.Kendi önyargılarım vardı haklı sebeplerden dolayı.Ben açıkçası bu sezonu bayağı bir sevdim.Birsürü planlar kuruldu hatta bir ara yaşlı alliance bile olacaktı.Neyse Biraz kısaca anlatırsak:

16 Yarışmacı botlar vasıtasıyla ve 2 Eski oyuncu helikopter vasıtasıyla redemption island'a geldiler.Takımlar yerlerine geçti.Ozzy ve Coach ellerindeki yumurtayı kırdı (tabi önce torbadan rasgele çektiler.)Ozzy kırmızı takıma Coach mavi takıma gitti.Daha orada Redemption İsland'da bir oyun yaptılar.Aslında çok kolay olan bu oyunu ozzy bizi şaşırtmayarak yendi.Coach ise her zamanki gibi aptalca oynadı.Eşyalarını taşımasına falan da kimse yardım etmedi -edna dışında- iki takım kampa döndü.Kırmızı takım gelir gelmez soyunup denize girip birbirlerine erkek arkadaşın varmı? Evlimisin tipinden gereksiz sorular sormaya başladılar.Mavi takım ise kampı kurmaya başladılar.Dikkatler hep Russell'ın kuzeni Brandon'un üzerinde oldu.Oda Salak gibi Russell'ın yapmadığı birşeyi yapacağım diye balık tuttu ve sırtındaki dövmeyi herkezin bildiğini bilmesine rağmen göstermedi.(Salak)Geçen sezondan kuyruk acısı çeken Coach 4 kişiyi etrafına topladı strateji yaptı.Ozzy kampta fiziksel gücü hesaba alarak herkezin morallerini yüksek tutmaya çalıştı.
files/100564_D0640.jpgfiles/100564_D0350.jpg
Dokunulmazlık oyunu geldi çattı .Mavi takım ve Kırmızı takım çok yakın birşekilde oyunu oynadılar.Mavi takım 1 atışla kazandılar.(Semhar sağolsun).
files/100564_D06399b.jpg
Kırmızı takım hemen strateji yapmaya başladılar.Semhar oyunda çok kötüydü onu yollayacaklardı o yüzden.Ama semhar akıllıca bir hareket yaparak John'ın hiçbir iş yapmadığını söyledi (Benim taktığım lakapla kokonat) Olaylar o noktadan sonra epeyce kızıştı zaten.Sıra ada konseyine geldi ve benimde tahmin ettiğim gibi semhar 8-1 oy oranıyla redemption island'a uğurlandı.

Görüşlerim:
Not:Takım içindeki şu andaki tahmini sıralamaya göre kişileri sırayla yazdım.
Kırmızı Takım:
Ozzie:Geçen sezonundan salak gibi ders almayarak aynı davranışları sergiliyor ama biraz daha sahiplenici.Salak Strateji yap.Biraz beyin ya.
Keith:Güçlü olmasından dolayı merge'ye kadar kalacağını tahmin ettiğim kişi.Ama konseyde salak salak gülmesiyle ne kadar büyük bir gerizekalı olduğunu anladığım şahıs.Çok silik ve gereksiz.Gitse memnun dahi olurum.
Jim:O güçsüz o güçsüz iye Semhar'ı yedi bitirdi.Kalabilir kazanabilirde.Kazanırsa üzülmem.Ama bu taktikten vazgçmesi gerek.
Elyse:Hiç göze Batmıyor.Kamptaki görevlerini yapıyor.Yanlız kendisi hakkında hiçbir fikrim yok.
Mark:Strateji yapmayı biliyor.Ama güçlü değil.Pek sevmedim kendisini gene de.
Whirtney:Hiçbir fikrim yok.
Dawn:Ağlayarak kendini bu bölümde zor duruma soktu.Yapmamalıydın
John(Kokonat):Gayet güzel giderken Semhar'ın onu aşağı çekmesiyle battı.Aynen devam ederse ve bu bölüm kırmızılar keybederse elenir.
Semhar (Redemption İsland'da):Semhar'a gıcık kapmıştım ilk görüşte.O fotoğrafla zaten herkez sinir olur.Fakat semhar yardım etmeye istekli biri çıktı.Ama biraz silik ve güçsüz bir yarışmacı.

Mavi Takım:
Brendon:Yazıklar olsun tek kelime ile.Russell'ıda utandırmıştır.Benide utandırdı.Salak gibi Russell'dan daha iyi olmaya çalışıyor.Coach umarım yollar seni gönlümde yer kazanır.İlk sen gidersin umarım.Ama russell'ın kanından almış biraz ister istemez strateji yapıyor.
Dragon Slayer Coach:Geçen sezon olanlardan ders almış muhteşem.Strateji yapmaya başladı.Brendon'u yollarsa muhteşem olacak kendisini seveceğim.
Christine:Bu bölüm bayıldııım kendisine.İdol aradı müthiş bir yarışmacı.Umarım o kazanır.Tek dileğim bu.
Albert Destrade:Hiçbir Fikrim yok.
Edna :Coach'a yardım etmesiyle tanıdım.Başka bir fikrim yok.
Rick Nelson:Cowboy yehuu.Hiçbir fikrim yok.
Mikayla Wingle:Brendon'un nedense bu kıza karşı şüpheleri var.
Sophie:Hiçbiiir Fikrim yok.
Stacey:Nefret ettim bu kadından.Salak Salak hareketler yapıyor el hareketi çekiyor.Defol bu yarışmadan.


Mavi takım hakkında genel hiçbir fikrim yok.


STRATEJİ REHBERİ:
Brendon:Ben Russell'ın yeğeniyim numaralarını sürdürürse ve Coach'ı eleyip Takımlideri olursa survivor'u kazanabilir.
Coach:Aynen devam ederse strateji yaparsa final 3'de onu komik diye birinci yapabilirler
Christine:Bu kıza rehber yazmama gerek yok.İdol bul strateji yap kazan.
Albert:Sonuçta güçlü adam merge kalırsa ve oyunları kazanırsa neden kazanamayasın ki?
Ozzy:Takım liderliğini sürdürürse ve birazcık strateji yaparsa kazanabilir.
Keith:Güçlüyüm numaralarına yatıp Ozzy'e yalakalık yapsada yapmasada adam Redemption islanda gitsede geri döner.II Gökten inmiş Matty olmasa iyi olur.
Jim:Stratejik bir yapısı varmış gibi görünüyor.Ama bir idol bulsa iyi olur.
Mark:Yaşına rağmen oyunlarda son güç oynarsa ve strateji yaparsa kazanır.
Dawn:Markla alliance kurarsa oyunda ilerleyebilir.
John(Kokonat):Kampta daha çok çalışması ,strateji yapması ve şirin bir çocuğum havalarına girmesi gerek.
Semhar:Güçlü kalması ve bütün oyunları yenip merge gelip öbür tarafa  atlayıp Liliana taktiği* uygulaması gerekir.
Diğer kişilere strateji yazmak imkansız.


Liliana taktiği:Bakınız sezon 7.


Ve size komik bir fotoğrafla yazıyı sonlandırıyorum.Bu arada sizin görüşleriniz neler?


2 yorum:

  1. ahaha ozzy'yle ilgili yazdıklarına ve kalpli fotoğrafa koptum :)) stratejinin s'sinden anlamıyor hala, varsa yoksa atletik olarak güçlü takvim modellerinden oluşacak alliance'ı (john'u sırf kas yığını değil diye göndermeye kalkışınca gözümden çok düştü) bir de tabii manken vücutlu ama bezelye beyinli kızlar.. "spoken word artist" nedir abi? bu hatunu mu buldun bula bula yazacak? ayrıca ilk günden yazma bari birine! allahın sörfçüsü.

    ben john'cuyum gayet de, çocuk sanki woody allen'ın gençliği :d onun dışında jim, edna ve sophie'den bir şeyler çıkabilir gibi, ama belli olmaz tabii. mikayla ve rick'i de sempatik buldum gayet. christine'le ilgili görüşlerine katılmıyorum, ilk günden herkesin gözü önünde idol aramak, gereksiz yere üstüne dikkat çekmek oluyor ve işte gördüler, ne aradığını anladılar ve boşu boşuna tribal zamanı akıllarına gelecek ilk isimlerden olacak hatun. bir de coach ve ozzy'ye güpegündüz "temporary players" demesi var, o da salakça.

    brandon mıdır brendon mıdır o gerizekalı da bir an önce gitsin nereye gidiyorsa, hantz ailesinden kimseyi görmek istemiyorum artık, yavşak yavşak konuşan, ava çıkıp çocuk yapmaktan başka bir şey bilmeyen redneck'leri de görmek istemiyorum, herif orada gayet normal giyinip hareket eden mikayla'ya "beni dinden çıkaracan" mentalitesiyle kaltak diyor abi, şaka gibi.

    bu arada alakasız olacak ama, 7'nin final bölümü kaldı bir tek ve lill embesilinin finale kaldığına i-na-na-mı-yo-rum. outcast geyiği inanılmaz haksızca değil mi? bu sezon redemption final 4'a kadar devam ediyor yine ne yazık ki ama en azından 3-5 kişilik düellolar olmayacakmış artık, hep 2 kişi arasında olacakmış.

    YanıtlaSil
  2. O da bir gelişme redemption island'da.Hantz ailesine değilde benim Brandon'a garezim var saçma saçma şeyler konuştu o kızla ilgili evet.Ve liliana kendisininde dediği gibi bir kaltak.Burton'un dudağından öpmüştü galiba.Christina evet göze battı biraz ama idol bulacağını sanıyorum.John'ı sevmiyorum kardeşimle izliyorum oda onun hayranı.Coach ders aldı yaptıklarından ozzy neden almadı anlamadım.Birde birini yazarken yanına kalp koyanlar hep kız olmuştu ozzy bir ilk yaptı sağolsun.Redneckler hangisiydi hatırlamıyorum birde.

    YanıtlaSil