23 Eylül 2011 Cuma

Survivor South Pacific episode 2





















































  Bu bölüm çok heyecanlıydı.Sonunda oyun hareketlendi.Cochran oyunlarda daha iyi oynaması sayesinde mavi takım elendi.Konseyin sonunda 4-3-1-1 oy oranıyla en sevdiğim yarışmacım beni yanlız bıraktı.Konuyu biraz daha açacak olursak:

Kırmızı takım konseyden döndü.Takım cochran'a birşeyler yapması gerektiğini,aksi taktirde gideceğini söyledi.Cochranda kokanat kesmeye falan başladı gözlerine girmek için.Sonra taş bebek jim yöneten beşliyi belirledi.Bir arkadaşıma yazdığım gibi ''.Bu arada Ozzy salağı clue olmadan buldu galiba ama şaşırmadım geçen sezonundada bulmuştu.O kadar gerizekalı ki takımı kesin arkasından iş çevirir o idol kullanamadan gider''.Aynen aynı sözleri buraya yazıyorum.Benimde tahmin ettiğim gibi Dawn Cochran ve mark tehlikelerdi.Mavi takımda ise Christine bütün gayretleriyle idol ararken Coach onda idol olduğunu düşündüğünü söyledi.Ve klasik bir taktik önerdi.''Split The vote''(Oyları bölüştürme)


Oyun sırasında kırmızı takım daha iyiydi ve sonuçlarını aldılar.

Bu arada bizim Brendon'a dönelim.Tahminen kendisi gibi çirkin olan karısından başka kadın görmediği için Mikaylaya gözleri pis takıldı.Gizli gizli onu çalışırken izledi.(Hayır brendon günah o senin bildiğin kızlardan değil namusuyla çalışıyor)Balık tutarken asıl amacının balık tutma değilde en sevdiği faliyet olan mikaylanın göğüslerine bakmak olduğu için balık tutma seansı keyifli geçti.Coach'a lütfen mikaylayı eleyelim Pleaseeee şeklinde saçmaladı.Ama mikayla güçlüydü onun azgınlığına kurban gidemezdi.Brendon şu an yarışmadan döndüğü zaman bile düşünüyordur:''Mikaylayı verseler öyle bir geçer zaman ki!!!'' (:P)

Dönelim Christine'e clue buldu kızağız idol bulamadı.Yanına aldığı kenksi Stacey ile yenilmemeye çalıştı.O sırada Mikaylayı elemek için uğraşan Brendo coach'a Christine ve Stacey'in Mikaylayı yazacağını söyledi.

Ada konseyinde Coach boşboğazlık yapıp ortalığı karıştırıp bu gizemi söyledi.Bu iki kız bir ağızdan ''Hayır iftira atma öyle söylemedik ayyy'' falan filan bağrıştılar.Ve Bredon ben söyledim diyerek aptallığını ortaya koydu.Oylamada ise süpriz şekilde Coach'ın planı tuttu salak Stacy ile Christine birlikte bile oy atmadılar Mikayla salaklaştı 4-3-1-1 ve Chistine beni acıya mahkum etti.

Brendon:Azmış ya.Sapık mısın?Kızcağız normal bir kız.Sana cilve milvede yapmıyor.Ayıp utan kendinden.Russell'a hiç benzemiyorsun.Russ Parvatiye aynı senin gibiydi eriyordu fakat bundan utanmıyordu.Defol git artık bu oyundan.
Stacey:Çok iticiydi.Gıcık kapıyordum kendisine.Bu bölüm  biraz affettirdi kendisini ama gitse gene mutlu olurum.
Coach:Christine mal gibi takmış ve onu göndermiş olmasına rağmen gayet memnunum kendisinden.Strateji yapıyor en azından yaşadıklarından ders almış.
Ozzie bozuntusu ve taş bebekleri:Ayrı yazmıyorum size sırf güçlüsünüz diye salak salak hareketler yapmayın tüm fanların sinirini bozuyorsunuz.O Dawn Mark ve John başınıza taş düşürür umarım.
Albert Sophie Edna ve Cowboy tipli adam:Size ayrı ayrı yazmıyorum ama under the radar hoşuma gitmiyor.
Mikeyla:Gerçekten acıdım sana.Brendon görmemiş kız sapıklaşmış affet oğlumuzu(Yeter artık baydı Brendonun sapıklığı şimdide sanki oğlum bir kızın saçını çekmiş bizde onu affetirmeye çalışıyoruz).Zekan varsa yolla şu salağı aynı anda hem ben hem russ bayram ederiz.
 Christine:Ah ah neden gittin şu adaya.Semharı yenersin ama merge kalman için taş bebeklerin adaya gelmemesi lazım.O zaman ortalığı kasıp kavururuz yeah.

3.Bölümün fragmanında mikeyla ve Brendon ağlıyor.Çocuk gibiler bakalım ne olacak?


                                                             

2 yorum:

  1. ahahaha çok eğlenceli olmaya başladı senin bu bölüm yorumları yazıların :D devam.

    YanıtlaSil
  2. :D.Karakterler saçmalamaya devam ettikçe saçmalamaya devam :P.Zaten sana bana falan yazdığım için sadece istediğim kadar onlara laf atabilirim.Yaşasın ciddiyetsiz blog yazıları :P

    YanıtlaSil