11 Kasım 2011 Cuma

Survivor South pacific episode 3/4/5












Geçen Üç bölüm gerçekten heyecanlıydı.3 ada konseyi 3 duello oldu.Ada konseylerinden sonuncusu muhteşemdi ve olayların yön değiştirmesini sağladı.Redemption duellolarından bahsedersek:
1.Oyun:Dikkat oyunuydu.Survivor samoa'nın final oyunuydu..Gayette adaletliydi.
2.Oyun:Bu oyuna nasıl yorum yapılır bilmiyorum.Oyunda 10 tane kutu vardı ve o kutulara torba atıp tutturmaya çalışınıyordu.Basit kaslı bir adamda şişko bir kadında yapabilir.
3.Oyun:Survivor Tocatins (böyle yazılıyordu inşallah)'in son oyunuydu.Oldum olası bu oyunu hiç sevmemiştim zaten yüreğim ağzıma geldi oyunda.























İlk üçü semhar papa bear ve stacey oyunu tamamen terk ederken christine (<3) direnişe devam etti.Bayılıyorum şu kadına hem stratejik hemde fiziksel tehlike oldu.Benim için inşallah geri dönecek ve o coach'ın kıçını tekmeleyecek.

UPOLU:

Gerçekten bu takımda kalan herkesden tiskiniyorum!Hepsi birbirinden gerizekalı ya böyle birşey olabilir mi?Bredon zaten farklı bir hikaye ona gelmeyelim (''Mikayla çok seksüüü onu bana alsana ressell amcaaaa(Yakında Ralph gibi konuşmayada başlar)'').Hele hele Rick hakkında hiçbirşey bilmyorum adamın varlığıyla yokluğu belli değil.Coach beni daha çok sinir ediyor (Christine her elenmediğinde ona birşey giriyor o ayrı).Hani bir kere survivor cook island'da olmuştu ya hatırlayın 2 kere üst üste aynı takım konsey yapmıştı.Bu seferde 7 kere üstüste konsey yapılsa...

SAVAİİ:

Bu takımı sevmeye başladım son hafta yaptıklarından sonra.Zekalarını kullanmaya başladılar.Dawn Cockran ve Jim'e bayılıyorum!Anca tek tek yorum yapabilirm bu takıma o yüzden sonraya saklıyorum.

5 Bölüm:

Redemptiondaki Benjamin espirisi muhtşemdi.Coach hem Benjamini hemde Christine'nin elenmediğini duyunca kalp krizi geçirdi.Stacey de elendi.Olsun kalbimizdesin.Neyse.Kırmızı takımda cockran sanki hala uyku konumundaymış gibi ozzy'e yalancılıktan yalakalık yaptı. Oyun çok iticiydi bu tür oyunlar 14.sezonda bitti sanıyordum.Oyunu kırmızı takım kaybetti.Ozzy tabi Dawn onun kuklası olduğu için (!) Cockran'a yönlendirdi.Bir anda isyan çıktı (Aslında geçen haftada vardı ama heyecanlandıralım)Jim Dawn ve Cock Elyse'i elemek için toplandılar.Keith ve Whirtney akıllarına eseni yaptılar ve sadece ortaya anlatılmaz yaşanır bir olay çıktı.
















Sonuç olarak Elyse 3-2-2 elendi.Bizde sevinçten havalara uçtuk jimin salaklığına kızdık.Ozzy uyurken Elyse'ın yazılması olur mu öyle şey neyse.OZzyde 5 yaşında sanki gerizekalı Cock.TRAİN nedir ya?

























Ozzy ve Elisenin uykusu:











Whirtney'in erkeği Keithi yönlendirişi:













Ve Sonuç olarak:











Muhteşem bir bölümdü sonuç olarak şimdide kalan yarışmacıları değerlendirelim.

UPOLU:

Albert:Clue buldu geçen.Tek aklımda böyle kaldın.Christine'i sende yazdın unutmadım şimdi kaybol gözümün önünden.
Rick:Daha önce 5.Bölümün sonuna geldiğimde aklımda bu kadar kalmayan yarışmacı olmamıştı.Bir insan hiç birşeymi yapmaz.
Coach:Aptal!Gerizekalı!İdiot!Nefret ediyorum senden.O idolü al.. Christine'i seviyoruz Stacey'i seviyoruz seni ve o 3 sezonluk macerandan tiskiniyoruz!
Edna:Coach'ın metresi.Daha şimdiden sırtına ayaklarınla masaj yapmaya başladın.Birde iğrenç iğrenç kıkırdıyorsun ya.Christine ve Stacey seni yollarken elendiler.Ama söz veriyorum onların intikamı alınacak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder